Nietypowa promocja firmy przy użyciu urządzeń fiskalnych

Każda promocja firmy jest dobra, naprawdę. Jeśli nie promujemy swojej działalności to niestety przebicie się „dobrą i sumienną pracą” nie zawsze pozwoli się nam przebić. Przerabiałem to już nie raz i polecenie graniczy z cudem, tak naprawdę rzadko kiedy jakaś firma poleca jakąś drugiej, częściej robią to osoby prywatne. Jak im w tym pomóc?

Istnieją różne sposoby promocji. Lecz to co najbardziej przyciąga klientów indywidualnych jest możliwość kupna danego produktu w atrakcyjnej cenie. Tak przynajmniej było kilka lat temu, teraz klienci znacznie częściej zwracają uwagę na jakość produktu. Nie kupują go tylko dlatego, że jest tani, ale dlatego że jest potrzebny, tani i do tego dobrej jakości. I to właśnie jakość jest kluczem numer dwa. Wiele razy zdarza się, że dany produkt nie jest tani, a nieco droższy od różnych zamienników, lecz głównym kluczem jest jego dobra jakość. Jest to często wykorzystywane przez właścicieli sklepów, a oto przykład: załóżmy, że klient wydaje 100 złotych na zakupy w naszym sklepie, tylko po to, aby następnie otrzymać 10% rabat na produkt, grupę produktów lub ogólnie zakupy powyżej określonej kwoty. Jest to marketing coraz częściej wykorzystywany przez różne firmy i to z dwóch powodów i to bardzo ważnych  – sprawdza się oraz pozwala na przywiązanie klienta do siebie. Jak zatem informować klientów o rabatach?

Klienci lubią odkrywać, poznawać dlatego warto im to umożliwić. Dlatego coraz częściej wykorzystywane są do tego drukarki fiskalne, które umożliwiają drukowanie dodatkowych kodów promocyjnych czy rabatowych oraz różnych akcji promocyjnych. Czy klienci z tego korzystają? Owszem, i tak muszą kupić pewne towary, więc umożliwienie im tego „u siebie” spowoduje, że ci będą szukać jakiejś okazji dla siebie, będą zabierać paragon ze sobą i szukać promocji.

Przykładem drukarki fiskalnej, która pozwala drukować różne typy dodatkowych informacji jest DELIO PRIME E http://utechlublin.pl/drukarki-fiskalne/. Urządzenie poza tym rejestruje wszystkie informacje (paragony) na kopii elektronicznej, a będąc podpięta pod system sprzedażowy pozwala na różnorakie analizy. W ten sposób będziemy w stanie szybko ocenić ile paragonów zostało wydrukowanych oraz ilu klientów z nich skorzystało. Jest to bardzo fajna opcja do promocji. Takich możliwości nie dają kasy fiskalne 🙂

Ten wpis został opublikowany w kategorii promocja firmy, Urządzenia w firmie i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz