Folder reklamowy – co to i dlaczego?

Dlaczego folder reklamowy? Po co zajmować swój czas na przygotowanie folderów reklamowych, które przedawniają się dosyć szybko i wymagają odświeżenia?

Dlaczego wersja drukowana?

Jeśli sprzedajemy produkty stolarki budowlanej, to te możemy zaprezentować w dwojaki sposób. Na odpowiednio przygotowanej ekspozycji lub właśnie w folderach reklamowych. Czasami z racji małej przestrzeni folder reklamowy lepiej się sprawdzi, ponieważ pozwala w sposób ekskluzywny i elegancki przedstawić oferowane przez nas rozwiązania. Z tego typu prezentacji swoich produktów korzystają twórcy oprogramowania komputerowego, producenci zegarków, mebli i nie tylko.

Z reguły przedstawienie produktu odbywa się koncepcyjnie, bo taki rodzaj prezentacji produktu działa najlepiej na wyobraźnię klienta. Przedstawione są np. bramy garażowe lub okna zamontowane już w budynku, w ten sposób klient jest w stanie łatwiej wyobrazić sobie zastosowanie konkretnego produktu, a co za tym idzie łatwiej podjąć decyzję o zakupie.

Przygotowanie odpowiednich materiałów świadczy o wysokim standardzie produktu, jego dobrej jakości.

Ten wpis został opublikowany w kategorii promocja firmy i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz